Asiakkaamme sanovat sen parhaiten!

Meidät tunnetaan erinomaisten oppimisympäristöjen kehittämisen lisäksi siitä, että teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa. Asiakas on aina ollut meillä keskiössä ja niin tulee aina olemaan. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaillamme on aito mahdollisuus vaikuttaa kehitystyöhön. Me kuuntelemme, ideoimme ja suunnittelemme yhdessä. Ja tästä syystä asiakkaamme käyttävät palveluitamme vuosia.

Hienot asiakastarinat ovat merkki luottamuksesta, jonka olemme ansainneet asiakkaidemme keskuudessa. Käyttötapausten avulla on helpompi tutustua Priimaan ja huomata, miten hyvin se taipuu erilaisin koulutustarpeisiin. Katso alta lisää!

Verkko-oppimisympäristö tukee osaamisen kehittämistä Veikkauksella

Elämyksillään ja peleillään iloa tuottavan Veikkauksen noin 50 omaa pelisalia, Casino Helsinki ja noin 4 000 myyntipistettä ympäri Suomen huolehtivat …

Alko tuottaa maailmanluokan asiakaspalvelua Priima-oppimisjärjestelmän tuella

Alko halusi parantaa toimintamalliaan henkilöstönsä osaamisen kehittämisessä. Kehittämisen tapoja sekä tarpeita digitaaliselle oppimisympäristölle alettiin kartoittaa palvelumuotoiluprosessilla, jossa kuultiin muun muassa sisäisiä sidosryhmiä ja asiakkaita. Priima-oppimisalusta tukee alkolaisten kouluttautumista kohti näitä päämääriä.

Labqualityn koulutusmyynti kasvuun Priima-oppimisympäristöllä

Laadunarviointeja, konsultointipalveluja, kliinisiä tutkimuksia, auditointeja, sertifiointeja ja koulutuksia tarjoava Labquality auttaa asiakkaitaan osaamisen ja tietotaidon laadunvarmistuksessa muun muassa verkkokurssien avulla.

Inex Partners Oy: Osaamisen seuraaminen helpottui ja manuaalinen työ väheni modernilla Priimalla 

Inex Partners valitsi Saarni Learningin Priima oppimisympäristön turvallisuusperehdytystensä digitalisointiin.

Sukeltajaliitto: Helppokäyttöisyys on oppimisympäristön tärkein ominaisuus seuratoiminnassa

Sukeltajaliiton koulutuspäällikkö Mika Rautiaisen mielestä Priima on koulutuksen toteuttajan ja oppijankin kannalta toimiva ja käytännöllinen ratkaisu.

Labquality: Priiman käyttöönotto oli nopeaa ja sujuvaa

Priiman avulla koulutusten suunnittelu, päivittäminen, tehtävien ja sisällön luonti on aidosti Labqualityn omissa käsissä.

ZetaDisplay: Verkkokoulutuksesta löydettiin ratkaisu kasvaviin asiakaskoulutuksiin

ZetaDisplay tarvitsi uuden toimintamallin kasvavaan asiakaskoulutukseen resurssien takia ja valitsivat Priima LMS -oppimisympäristön.

SUH: jatkettiin luotettavan yhteistyökumppanin kanssa ja valittiin moderni Priima-oppimisympäristö

Oppimisympäristöt kehittyvät, tarpeet muuttuvat. SUH vaihtoi Optima-oppimisympäristöstä moderniin Priima oppimisympäristöön.

FOK: Priima otettiin käyttöön, koska se on moderni, helppo-käyttöinen ja toimiva

Farmasian oppimiskeskus, FOK, halusi selkeän, helppokäyttöisen ja modernin oppimisympäristön ja valitsivat Priiman.